حوالی هلال

گاهنامه انتقادی با محور فعالیت های جمعیت هلال احمر

حوالی هلال

گاهنامه انتقادی با محور فعالیت های جمعیت هلال احمر

حوالی هلال

به احترام همه آنانی که بشردوستی سرلوحه زندگیشان بوده است و تمامی هست و نیست خویش را برای این آرمان بزرگ بشری تقدیم نموده و می نمایند. آنان که امدادگری را فراتر از زمان و مکان دریافته اند و در این راه ملامت هیچ ملامت کننده ای، ذره ای تردید و کوچکترین خللی بر عزم استوارشان وارد نمی سازد؛ چون باورشان، با بشردوستی بارور شده است.

طبقه بندی موضوعی

من و پیام هلال!

مجتبی طحان | پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ب.ظ

قصه پیام هلال برای ما هلال احمری ها جور دیگریست! پیام هلال چیزی است شبیه تزریق خون هفتگی به پیکره ی هلال احمر! پیام هلال شبیه یک قطار است با واگن های گونه گون و مسافرانی که خوشبختی خویش را در خدمت به نوع بشر می جویند و هر هفته با پیام مهر در تمام دنیا می چرخند! مسافرانی که باورشان با بشردوستی بارور شده است.

پیام هلال کبوتری شده است با بال هایی از جنس صلح و دوستی که عشق به انسان و انسانیت را از صمیم جان، بانگ می زند و در آسمان آبی ایثار دل در گرو نازنین جانانی می دهد که از خود گذشته اند و به دیگران رسیده اند!

و اینک؛ پیام هلال نماینده هر کسی است که زندگی اش رنگ و لعاب خدایی دارد و در کوچه باغ عاشقی، مشق عشق می کند و با آهنگ خدمت به پیش می رود!


...خیلی ها که به آن عشق می ورزند، منتظر نسخه مکتوب آن نمی مانند و روزهای دوشنبه از صبح، صفحه اصلی سایت جمعیت را تازه به تازه می کنند بلکه بتوانند شماره جدیدش را دریافت کرده و به آهستگی تورق کنند! حتی آن هایی که با پیام هلال، سر و سری ندارند و به قول خودشان زیاد هم از آن خوششان نمی آید، یک حس درونی دارند برای یک نگاه کوتاه و سریع به صفحه های آن!

گویی پیام هلال اعتیاد آور است! می دانی! اصلاً صحبت از اعتیاد نیست بلکه داستان این است که پیام هلال به نقطه عطف خود رسیده و معنا شده است! می گویی یعنی چه؟ خوب معلوم است... لازمه گیرایی و مانایی یک پیام، ارتباط دو سویه بین فرستنده و گیرنده است و این قضیه بدان معناست که پیامی که از طرف این نشریه هفتگی تمام رنگی و زیبا متبادر می شود، به دست صاحبش می رسد و فکر می کنم هدف اصلی تمامی رسانه ها هم، همین باشد!

پیام هلال اکنون به مرحله بلوغ رسیده و سری در میان سرها درآورده است! نشریه ای که به سادگی و یکرنگیِ رنگ های سیاه و سپید متولد شد، بزرگ شده است و هدفمند به مسیر حیاتش ادامه می دهد؛ نشریه ای که هر هفته با پیامی سراسر مهربانی و صفا، مهربانان ایران زمین را معرفی می کند و اینگونه رسم پیامبر رحمت را جاوید می سازد.  

... برای همیشه با تو می گویم ای پیام مهر و دوستی، ترا من چشم در راهم!

 

با ارادت همیشگی، مجتبی طحان

  • مجتبی طحان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی